• سه شنبه ١٧ مرداد ١٤٠٢-١٢:١٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٢٧٩
پیرهادی:7-168

شهرداری تهران با قوت برخورد با متخلفان را در دستور کار قرار دهد/ عدم ارائه انشعاب آب و برق به ساختمان های غیرمجاز

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش شهردار منطقه ۱۹ تهران در خصوص تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در خلازیر و فوت پنج نفر ، گفت: در پی این حادثه همکاران خدوم نیروی انتظامی و شهرداری را از دست دادیم و این موضوع قلب ما را جریحه دار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی با بیان اینکه تقاضا این است که با متخلفان با قاطعیت بیشتری برخورد شود؛ گفت: برخی متخلفان فکر نکنند که اگر امروز اتفاقی افتاده، شهرداری تهران در عمل به تکالیف خود، کوچکترین مماشاتی خواهد داشت.
وی افزود: همچنین شهرداری تهران نسبت به لزوم پیاده سازی الزامات HSE هرچه سریع‌تر اقدام لازم را انجام و لایحه را به شورای شهر ارائه کند. .
پیرهادی هم‌چنین خواستار برخورد با سازندگان غیرقانونی شد و گفت: ضرورت دارد با سازندگان غیر قانونی و زالوصفت که جان مردم را منبع درآمد خود قرار دادند؛ از سوی نهادهای انتظامی و امنیتی برخورد قاطعی انجام شود.
وی یادآور شد: بسیاری از خانواده ها بدون اطلاع در واحدهای ناایمن که به شکل غیر مجاز ساخته شده، ساکن می شوند و با کوچکترین حادثه ای، ممکن است ساختمان بر سر ساکنان آن فرو بریزد.
 
وی تأکید کرد: همکاران شهرداری و مأموران خدوم نیروی انتظامی جان خود را از دست دادند تا برای زن و فرزند مردم اتفاقی نیافتد.
وی همچنین از دستگاه‌های خدمت رسان به ویژه وزارت نیرو خواست به ساختمان هایی که به شکل غیر مجاز ساخته شدند؛ انشعاب آب و برق ندهد. به گفته وی، این موارد از سوی اعضای شورای اسلامی شهر تهران امضا و برای نهادهای مربوطه ارسال می شود.
پیرهادی از شهردار تهران خواست گزارشی از موضوعات مطروحه را در اسرع وقت به شورای شهر ارائه نمایند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: